Sunday, June 26, 2011

Rimas !!

Rimas laa ! Rimas kau tahu tak ?
Aku bukak FB je muka kau penuhh ! dimana2..Lepastu asl aku ON chatt je kau pun nk chatt dgn aku ! *okayy.bab tu aku tk kisah sgt.Tp mslhnyee agak laa kan chatt dgn aku tanya soalan mengarut lagi karut.Tanye rumh aku kt mana laa * asl ? nk dtg ke ? lepastu paling merepek bolehh dia tnya aku rumh sukan apa ? *penting sgt ke nk tahu aku rumh sukan apa.Paling sumph mengarut laa.Asl aku ON kau mesti nak menyibuk ! aduhaii.cari laa org lain yg tak busy dn bolehh lyn kau ! Aku sgt busy.itu pun nasib baik aku lyn je kau ! kalau tk memang dah kene dahh.
Chatt tanya yg mengarut . tanya aku naik kete ape laa. *ape de hall kau nk tanye mcm tu ?
Dahh tanya2 bende tu semua mintak NO. PHONE aku pulakk !! mmg tak laa aku nk kasi.
Kat FB je punn kau dh menyibuk nak mampos.lagi laa kalau aku kasi nombor phone aku.
Mmg keje kau main call2 aku lepastu message !! memenuhkan inbox aku yg tak patut dipenuhi olehh kau.mmg aku akan Rimas gila dgn kau.. Wahai lelaki ,, mcm dah tk de perempuan lain yg kau nak kacau ! Haa.pagi td tetibe je ada nombor sesat misscalled aku byk kali ! nasib baik masa tu aku tk tidur lagi.kalau tk sumpah aku mengamuk gila gila.
Haishh ! apa laa nk jadi.

No comments:

Post a Comment