Friday, August 19, 2011

Cry again !

No more happy story ! No more smile in my face ! everything about happiness dah hancur!
A HAPPY STORY NOW TURN TO SAD STORY ! And i'm going tell you that i'm crying right now.
Now i know the truth story.I'm going to delete you in my life.I'm going forgetting you forever.When i know the truth story ! my heart hurt.really hurt.Aku tercengang mcm org bodo !! Aku tk tahu apa perlu aku buat.Aku hanya menangis.Kadang2 aku ada rasa berslh pulak.Mmg patut pun kau hindar aku.Mmg patut pun kau jauhi dari aku.Tapi jgn risauu la. aku akan lupa kan kau utk selamanya.Aku tk layak utk kau ! Aku mmg perempuan yg slalu perasan !! Perasan yg aku bolehh dpt kau.tapi aku salah.sbab aku takkan penah dpt kau.
aku rasa sgt malu lepas aku tahu bende yg sebenar benarnyee.patut laa bila aku tegur kau.kau jauh dari aku.tanak lyn aku.tapi sbnrnyee ada bende lain yg terjadi.now aku faham.Alhamdulillah.aku sedar dn tahu perkara ni.kalau tk.tk thu laa.

4 comments:

  1. Nabilah ! what happen to you ???

    ReplyDelete
  2. dnt wrry lah bila. bukan kau yg tk lyk untuk dia. tp dia yg tk layak untuk kau. bagus lah tindakan yg kau ambil ni. jgn jd mcm laki tu. SELFISH

    ReplyDelete
  3. asl nie ??? xtau ctew nyew oun ,,xstory oun kn nan aq ,,

    ReplyDelete