Saturday, December 11, 2010

haiwan hijau!

annyeonghaseyo!

pada malam semalam,,tepat pukul 3 pagi..satu rumahku sudah gelap dan tiade cahaya lampu yg menerangi rumahku itu!pade mase itu.aku sedang berade diatas katil dan berangan-angan..seketike,aku nmpk satu cahaya.aku berfikir"itu mcm lampu suluh je,tp siape pulak yg menyuluh-nyuluh pagi2 ni?pelik jugak"tibe2.lampu itu tepatt kearah muke aku!aku segera bangun dan melihat kenape!ooh.abg aku rupenye.kemudian aku bertanye"hoi,kau buatt ape ni maen lampu suluh.dah mcm pak guard aku tgk"kemudian abg aku berkate"aku sdg mengawasi rumh.sebab td aku nmpk haiwan terbang2.jadi aku kene cari kat mane haiwan tu menghilang"ak dgn muke yg takutt pon teros masok bilik.aku tk sedap hati sebabaku takutt.dah la dlm bilik aku sorg je.yg laen semua dah tido.kemudian aku keluar,aku lihatt abg aku sedang menonton kim possible.aduh.mcm budk2!kemudian aku masuk kebilik semula.lepas masuk bilik,aku keluar semulaa.ahhhh..takutt!kemudian aku terpandang keatas dan terjeritt.abg aku tekejott dan bertanye"kenape ko?kene rasuk"aku jwb"takk.haiwan yg ko cari tu.betul2 kat atas ko(maknenye bende tu melekat kat siling n tepat2 kat atas abg aku)"abg aku dgn terkejotnye teros melompat dan ckp"patutlaa aku cari satu rumh tkde,rupenye kt atas ni.bodo betol"pastu die ambil semua bantal n tilam bawak masok bilik!Haha..mlm tu,semua bilik bertutup..lagi2 bilik ak dgn abg aku.siap kunci lagi!

No comments:

Post a Comment