Saturday, December 11, 2010

its a birthday boy!!





annyeonghaseyo!

on 10.12 is muazz birthday..he is my adek *tk nk mengaku pon die adek aku..
then,,my mom buatt party to celebrate her birthday..wow,,kami pun tumpang sekaki la kan.
kitorg buatt pade waktu mlm..then,,sedare aku dtg,,iaitu janna jennet,,faraheen disa,,kamalea ael,,ameerul ammar and muhammad irham.kitorg mkn2 kat luar..and yg bising giler kat tmpt kami.wahaha..abg mues mmg buatt lwk jee keje die..pastu suke kenekan org.grrr.bengang aku..mestilaa bengang asik aku je yg terkene.butt best giler.pastu diorg maen bakar2!Haha..then,,kami take a picture bersame-same.after that,,ak ajak diorg maen basikal kat luar.haha.mlm2 bute maen basikal,,pastu semua keluar.kami tgkp gmbr kt luar pulakk!bile semua org dah balik,,kami masok dlm rumh pulak..kami lepak dlm rumh..Haha,,sedare ak pon blom blk lagi..kire diorg org terakhirlaa yg balik..diorg balik dah nk pukul 12 koett!bile semua org dah blk,,my mom ckp..ni sape yg nk kemas.
pastu semua org buatt muke bodo.pastu my mom ckp adek(aku la tu),,muess tlg kemas.nnt hari ahad ibu belanje tgk wyg..yeye..janji!
hmm..sekarang dah hari ahad.rase-rasenye,,bile nk pegi ha?penatt aku tunggu mk aku.
ahhhhhhhh..mesti lmbt nk pegi,,sebab ank murid mk aku dtg,,mintak tlg ajarkn.so,my mom tepakselaa kene ajarkan..ish,mcm tk de hari laenn je.aku bagitau kat faraheen disa yg psl ank murid mk aku dtg tu,,then,,faraheen disa ckp"budak tu bodoh ke
blaja la sndri,adoi"die yg ckp.bukan aku ckp!hmm..ini sajela..saye tgah menanti lagi ni smbil berfikir"bilelah budak2 tu nk balik?"

No comments:

Post a Comment