Sunday, July 31, 2011

Tentang Seseorang



Sorry sgt sgt sgt ! aku bukannye sengaja nk tolak kau ! tapi aku dah suke kat orang lain.lagipun aku just anggap kau mcm kawan aku.yee.dulu mmg aku ada perasaan kat kau jugak.tp masalahnyee.itu kess dulu.skrg aku just anggap kau sbagai kawan.Aku tahu kau sedih walaupun kau ckp dgn aku tak de pape.tapi sorry ! aku tak bolehh terima kau.sbab aku dah TERsuka dekat seseorang ni.dan tak mungkin aku akan senang2 je lupe org tu.sbab dia dh buat aku happy selama ni.rasanyee mmg sakit bila ditolak.Tapi aku mintak maaf sgt2 ! yeahh.Dicintai lagi baik dari mencintai.tapi Sorry.Aku terpaksa tolakk kau.aku mmg tk nak buat kau sedih.tapi aku terpaksa.dan skrg ni aku hanya SUKA DIA SEORANG SAHAJA.hurmm.tentang seseorang !

Perlu ke aku jujur dekat dia yg aku suke dia ?

No comments:

Post a Comment