Sunday, August 7, 2011

Smile forever :)

HIHI ! wanna story something laa. tp sbnrnye tk de kaitann pun dgn tajukk tu..hoho..
ini story di petang jumaat haritu ! hari yg paling agak kemeriahn gituu ! *tk punn sbnrnyee.haha ! awal dtg ke skolahh lagi waa sudah jadi alongg ! mintak duit sama penghutang penghutang ~ sapa tarak bayar waa potong jari..habestu masuk perhimpunan.then habes cikgu membebel pnjg.terus masuk kelas.sprti biasa,wktu sains kene masuk Makmal tp pd hari itu tk pyh masuk makmal.kene duduk dlm kelass je.Then aku dan Balqis yg blurr ni tk tahu apa2 terus pegi makmal dgn semangatnye ! smpai sana tk de org punn.perasaan cuak mula merasuki diri aku.haha.Kitorg takut + malu sbab dh salah.so kami dongak ke atas dn pndg ke kelas.semua org berada didlm kelas.hahhaa.dgn perasaan malunye buatt bodo je masuk kelas.habes pelajrn sains matapelajrn B.M. bermulaa.so bermula laa bljr dgn penuh kebosanan ! huh ~ habes B.M. rehatt ! wooot <3 kami lepak dlm kelass..waktu rehat bermulaa la sesi karaokae aku bersama Balqis..haha.. dgn perasaan yg senang lenangnye punn kami menyanyi berbagai bagai lagu~agak gembira laa jugak waktu tu.tapi kegembiraan itu hanya dtg seketika sahaja apabila kami terlihat cikgu geo masuk kelas.dgn perasaan malasnyee.bagi laa slm.tiba2 aku dn balqis dikejutkan dgn soalan "kau dh siap pembetulan geo ?" haha.apa lagi jawpan kitorg "Tak laa" kembali senyum :) then diorg ckp "sapa tk siap cikgu nk rotann doe.tgk tu cikgu bwk rotan" menganga masing2 ! hahaha.dgn perasaan cuak terus keluarkan buku nota ! haha.bengong~dgn sepants kilatnye aku dan Balqis menyiapkan.tp tk siap punn akhirnye~tiap kali kitorg nk buat,,cikgu lalu..tiap kali kitorg tanak buat,,cikgu tanak lalu ! hahah~tp nasib baek cikgu tk cek ouhh.klu tak mati ! haha.
Pesanan dr saya : Bersenang senang dahulu.Bersusah susah kemudian.sekian terima kasih

No comments:

Post a Comment